تمام من

آنچه بر من میگذر (یا دوست دارم بگذر)

تمام من

آنچه بر من میگذر (یا دوست دارم بگذر)

43

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

خوشی

خوشی یعنی اتاق پر بشه از عطر نرگس های که بی مناسبت از عزیزی هدیه گرفتی!

44

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

44

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

برف

به به داره برف میاد. برف عزیز حالا که این همه راه زحمت کشیدی اومدی بی زحمت هم زمانش بیشتر کن هم مقدارش رو

ماه عزیز بهمن

از اونجا که چیزی به آغاز ماه مبارک بهمن نمونده قالب وبلاگ را جهت آماده سازی دریافت هدیه های دوستان تغییر میدهیم. :-))))))))))

45

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

46

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

مشنگانه

مشنگی یعنی اینکه وسط پاساژ درحالی که گوشی موبایلت تو دست چپته با دست راستت هی تو کیفت دنبالش بگردی!!!

خب الان که چک کردم دیدم بسته مدارکم به خوبی و خوشی رسیده به مقصد و دریافت شده. همین. :-)

47

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

48

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

49

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

بالاخره پروسه جمع و جور کردن مدارک برای این دانشگاه تموم شد. امروز هم رفتم پست tnt شعبه دانشگاه شریف و پستشون کردم. وای که چقدر هزینه پست زیاد شده. یه بسته 200 گرمی تازه با تخفیف دانشجویی 75000 تومن. پارسال که یه بسته فرستادم آلمان برای فری شد29000تومن! کلا این اپلای کردن برام زیاد هزینه داشت از ترجمه که امسال وحشتناک گرون شده و البته من مدارکم رو آماده از پارسال داشتم. به علاوه هزینه مهرتائید سفارت. برای یه مهر ناقابل 30 یورو برای هرمدرکی میکیرن. اینم کاسبیه خوبیه. آخریش هم که هزینه پست بود امیدوارم اگر خیرم تو قبولیه قبول بشم. هرچند از سرمای وحشتناک شهرو کشوری که میخوام برم زیاد شنیدمولی خب من کلا سرمادوستم :-))

پ ن: پست tnt دانشگاه شریف تخفیف تقریبا 40 درصدی برای همه دانشجوها داره. فرقی نداره دانشجوی کجا باشین و از اون مهمتر یه مسئول بسیار بسیار خوش برخورد و باشخصیت داره به نام آقای محمدی.

50

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.