تمام من

آنچه بر من میگذر (یا دوست دارم بگذر)

تمام من

آنچه بر من میگذر (یا دوست دارم بگذر)

یه امتحان دیگه

دانشگاهی که قراربود به خاطرش سریعا امتحان زبان بدم شرط نمره زبان برای رشته مورد نظر من برداشته و مصاحبه را ملاک انتخاب قرار داده! چه آدمای بافرهنگی! از دیروز هی دارم فکر میکنم چه کار کنم؟ جی آر ای  سابجکت بدم؟ کنکور دکتری ایران شرکت کنم؟ حالا که تقریبا برای زبان آماده هستم برم امتحان بدم و هفتصد چوق پول بی زبون بدم به باد بدم؟ اصلا تا عید که جواب پذیرش میاد بیخیالی طی کنم؟....

نظرات 1 + ارسال نظر
...فلورا یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 20:57 http://www.larch.blogfa.com

سلام دوست خوبم. از آشنایی با شما خیلی خوشحالم. امیدوارم این خونه تازه ساخته برات یمن داشته باشه و بهترین ها برات رقم بخوره و ما هم از خوندن خاطرات قشنگت لذت ببریم.

سلام فلورای عزیز. خوش اومدی به خونه کوچیک من. ممنوم از آرزوی قشنگت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.