تمام من

آنچه بر من میگذر (یا دوست دارم بگذر)

تمام من

آنچه بر من میگذر (یا دوست دارم بگذر)

رضایت شغلی!

روزنامه هواپیمای برگشت از ماموریت تبریز روزنامه سلامت بود. یه صفحه اش تستی داشت که با انجام اون میتونستی بفمهی آیا از موقعیت شغلی خود راضی هستی؟ راستش ترسیدم انجامش بدم. چون مطمئن بودم بعدش دچار دپرشن شدید خواهم شد. دریافتیم نسبتا خوب بود. عالی نبود ولی خوب بود. همکارای خوبی داشتم. جو آروم و صمیمی. مسیر هم که نزدیک بود تقریبا. ونک! اما هر روز صبح که از خواب بیدار میشدم و میدیدم صبح شده عزا میگرفتم که چجوری برم سرکار! هی میگفتم تحمل کن. تحمل کن. ولی خودم جان بچه حرف گوش کنی نبود. 20 روز بعد از اون سفر استعفا دادم. همکارا با تعجب میپرسیدن چرا؟ انداختم گردن روحم و گفتم خسته شده. بعد از 4 ماه بسیار اتفاقی رفتم سرکاری که واقعا دوستش دارم با پرداختی نصف شغل قبلی! ولی هر روز صبح با عشق از خواب بیدار میشم و با عشق ساعتای طولانی رو برای کارم میذارم. خدا رو شکر

نظرات 1 + ارسال نظر
Af پنج‌شنبه 6 آذر 1393 ساعت 10:12 http://darhamnevesht.blogsky.com/

سلام
منم پارسال همینکار و کردم
کار جدید ،با دریافتی کمتر ولی با لبخند

خوب کاری کردی. خووووب

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.