تمام من

آنچه بر من میگذر (یا دوست دارم بگذر)

تمام من

آنچه بر من میگذر (یا دوست دارم بگذر)

پسشون دادن!

حدود دو ماه پیش زنگ زدم دارالترجمه یه سری دیگه از مدارکم رو برام ترجمه کنه. دیدم قیمتش از دفعه اول هم خیلی بیشتره! گفت هزینه مهر داد*گست*ری و وزارت*خارجه ده برابر شده!! اینا هم از وضع موجود خوب کاسبی برای خودشون را انداختن. دیدم خیلی زور میگه برای یه سری مردک لیسانس و ارشد بخام 200-300 پول بدم. گفتم بیخیال. بعد فکر کردم چی میشه به دوتا دانشگاهی که مدارکم براشون پست کردم بگم پسش بدین. ایمیل زدم به هردو. یکیشون که اصلا جواب نداد اون یکی هم گفت شرمنده مدارکت انداختیم دور!! منم ناامید شده بودم و هی داشتم فکر میکردم برای دو هفته دیگه که یه سری از مدارک میخوام چه کنم که دیروز دیدم خواهرک با یه بسته پستی اومد خونه. گفت بیا انگار برا تو اومده. پشت در بود! دید بلهههه. همون دانشگاهی که اصلا جواب ایمیلم نداده بود مدارک عزیزم رو پس فرستاده!! القصه که بسی شاد گشتیم و 200 تومن ناقابل را در جیب مبارک گذاشتیم که بریم باهش یورو بخریم ببریم سفارت!!

فقط کاش توصیه نامهایی که از استادام گرفته بودم رو هم میفرستادن که من مجبور نشم دوباره برم بگیرم!

هنوز از جواب ایمیل بنده از سوی استاد مشاور گرامی خبری نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.