تمام من

آنچه بر من میگذر (یا دوست دارم بگذر)

تمام من

آنچه بر من میگذر (یا دوست دارم بگذر)

...

شدت شوک ریجکت شدن درخواست ویزام اونقدر زیاد بود که نتونستم بیام ازش بنویسم. هنوزم باورم نمیشه! حتی یک درصد هم فکر نمیکردم این اتفاق بیفته.

 همه کارام انجام شده بود. بیمه . بلیط. خونه....

چمدونام برای آخرین بار جمع و جور میکردم. وزنشون میکردم. 

راه زیادی اومده بودم. رسیده بودم به یه در! دری که به یه دنیای جدید و زیبا باز شده بود. با یه دنیا امید و آرزو و رویا ایستاده بودم اونجا. دقیقا جلوی جلو.

نفهمیدم چی شد. فقط متوجه شدم اون در با شدت تمام تو صورتم بسته شد!!

بدترین خبر رو گرفتم.

یه ایمیل همه دنیای من خراب کرد. روی قله ایستاده بودم که یکی بی هوا هلم داد. ته دره!

الان اون پایینم. مستاصل و درمانده!

دلیلش فقط یه چیز بود!

تحریم!

درست روزی که همه مردم خوشحال بودن! روزی که توافق انجام شد! نتیجه همه زحمات من به خاطر تصمیم گیری و سیاست آقایون دود شد! 

یاد کلیپی افتادم که چند روز پیش از ا*حم*دی* نژ*اد دیده بود. یه سخنرانی تو ترکیه. فرمایش دکتر چی بود؟ مردم ایران نمیدونن تحریم چیه!

بله آقای دکتر! شما راست میگفتی. من نمیدونستم تحریم چیه. اما الان دیگه کاملا فهمیدم. به لطف زحمات شما و دوستانتان!

ممنونم




نظرات 2 + ارسال نظر
مگ یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 15:13

آه بانو......

از همه ی اینها که بگذریم عزیزکم...من می تونم با تمام وجود بگم خیر بوده و صبر کن ...

+ خوشحالی از ته قلبت رو از خدای بزرگم می خوام ...آمــین
+ کاش بتونی زود حالت رو خوب کنی...خوشحالم که هنوز بهمون نزدیکی خانوم بهمنی نازنین :-*

مگی عزیزم ...
خواهرکم..
بله حتما خیر بوده
فقط کاش مثلا 3 ماه قبل میفهمیدم نه دقیقا 2 هفته مونده به پرواز!!
ممنونم از دعای زیبات گل من
میدونی خدا تو قسمت ستینگ من یه آپشن زود خوب شو گذاشته
البته در اثر استفاده زیاد طی این سالها کمی مستهلک شده
ولی هنوزم کار میکنه.
منم امیدوارم بتونم زود خوب شم.

ایران دخت یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 11:21 http://delneveshtehayedeleman.blogsky.com

نمیشه دوباره در خواست ویزا بدی آیا؟؟

سلام دختر ایران
خوش اومدی
فقط میتونم درخواست تجدید نظر کنم که اون هم پروسه 6-8 ماه داره. عملا فایده ای نداره. والبته تا 6 ماه برای هیچ کدوم از کشورهای عضو اتحادیه اروپا هم نمیتونم اقدام کنم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.